Translate

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

Η ΤΑΞΗ
Εστολίσαμε την τάξη
με της δάφνης τα κλωνάρια
να γιορτάσουμε και φέτος
τα γενναία παλληκάρια.

Εστολίσαμε την τάξη
με ωραία σημαιάκια
και γιορτάζουμε το ΟΧΙ

του σχολείου τα παιδάκια.

ΣΗΜΑΙΑ
Όταν βλέπω στο κοντάρι
την Ελληνική σημαία
που ‘ναι άσπρη και γαλάζια
και περήφανη κι ωραία

στέκομαι και την κοιτάζω
και μ’ αγάπη τραγουδώ
ζήτω γαλανή σημαία
Έλληνας είμαι εγώ.

ΠΙΝΔΟΣ
Στης Πίνδου τα ψηλά βουνά
οι Έλληνες και πάλι
καινούργιες δάφνες κόψανε
διώχνοντας τον εχθρό.

Και τ’ ΟΧΙ αντιλάλησε
απ’ άκρη ως άκρη ως πέρα
και η βοή ΑΕΡΑ
στα Ελληνικά βουνά.

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΟΧΙ
Κάτω απ’ τη σημαία
στο σχολείο μπροστά
τα παιδιά γιορτάζουν
Τα ελληνοπούλα.

Όχι στους τυράννους,
Όχι στη σκλαβιά,
Ζήτω η ειρήνη,
Ζήτω η λευτεριά.

Ύστερα στο ηρώο
στέκουν σιωπηλά
κι ακουμπούν στην πλάκα
αγριολούλουδα.

ΖΗΤΩ ΤΟ 40
Είμαι τώρα ένα παιδάκι,
μα μια μέρα θα με δείτε
που θα γίνω φανταράκι
και θα με χειροκροτείτε.

Θάμαι τότε παλληκάρι
και στο νου μου θάχω πάντα
με πολύ-πολύ καμάρι
τους λεβέντες του Σαράντα.

Ελληνοπούλα
Ήμουν Ελληνοπούλα
με φλόγα στην ψυχή
μια μέρα του Σαράντα
στης Πίνδου την κορφή.

Έπεσα εκεί για πάντα,
πατρίδα μου γλυκιά,
θυσία για την Ελλάδα
και για την λευτεριά.

ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 40
Δεν θα φωνάξω όχι εγώ,
ούτε θα πω αέρα,
ένα μονάχα θε να πω
στον κόσμο πέρα ως πέρα

Να μην ξεχάσουμε ποτέ
τους ήρωες του '40
που τη ζωή τους δώσανε
για ελεύθερη Ελλάδα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: